lördag 17 januari 2009

Jag är en festis.

Sitter och kollar lite vad som händer här i Umeå till våren.
Och herregud. Det blir en dyr vår.

Johnossi, 31 jan, 160 kr.
Hello Saferide, 5 februari, 185 kr.

Håkan Hellström, 13 feb, 320 kr.
(Laleh, 19 feb, 275 kr.)

Anna Ternheim, 13 mars, 295 kr.
Umeå Open, 26-28 mars, 600 kr.
Marit Bergman, 26 april, 240 kr.
(Maia Hirasawa, 6 maj, 250 kr.)

Plus det här, samma dag som Johnossi besöker stan. Ouch.



Jag borde verkligen skaffa mig ett jobb right about now.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Ååååh vad jag är sugen på Håkan!!!!
Kanske säljer en mobil till Nicole och cashar in en tusing, isåfall kommer jag!

Anonym sa...

var ska hello saferide spela?

Kajsasvensson sa...

Åh! Vad många bra som kommer till umeå! Jag hälsar på er någon gång när någon bra spelar:)

Anonym sa...

Låter som om Umeå har en riktigt rolig vår framför sig. :)