tisdag 14 augusti 2007

Too bored to die.

De två senaste dagarna kan mycket väl vara de mest meningslösa i hela mitt liv. Har pendlat mellan bok, dator, tv. givande. Ikväll var jag så uttråkad att det nästan gjorde fysiskt ont. När man flackar igenom kanallistan för tredje gången så har det liksom förlorat sin ursprungliga charm. Samma sak gäller vid datorn, att sitta och vänta på att folk ska uppdatera sina bloggar är ungefär lika actionfyllt som att se på "Ordjakten". Men har hon inga vänner kanske ni tänker? Hon kanske är en sådan där eremit som aldrig går ut i dagsljus? Jo, faktiskt, några vänner har jag lyckats skrapa ihop genom åren. Men dom dissar mig för jobb och flyttningar och andra sådana där totalt onödiga och världsliga saker. Så jag sitter här istället, och skriver om hur tråkigt jag har det. Livet har sina goda stunder.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Ta av dig byxorna så blir det roligare!

Anonym sa...

vänta du bara.

Anonym sa...

HAHA xD *skrattar åt annas kommentar så jag glömmer vad jag hade tänkt skriva* ehm.. hejhej ^^