torsdag 7 februari 2008

A curly smile meant just for me.

Det är jobbigt att skriva blogg nuförtiden. Skrivkramp skulle man kunna kalla det. Eller kanske bara bristande intresse, vem bryr sig egentligen.

Andra saker har kommit in på banan, saker som visserligen tar mycket av min tid men som gör mig så lycklig. Det är glada, dimmiga dagar just nu. Ja, jag vet, klyschor hit och klyschor dit. Men ibland finns det faktiskt inga andra sätt att säga det på. "Det är, öhm, så jag, öh, uttrycker det." (HH-hint på extremt hög och intern nivå, några av er kanske förstår.)

För att sammanfatta vad jag ville med det här lilla inlägget - det är helt enkelt svårt att skriva blogg när man är lycklig.
Jag är en vandrande popkliché.

















Snartsnartsnart ska ett flygplan ta mig till kärleken.

2 kommentarer:

Anonym sa...

I got it, I got it!!

Anna sa...

Anna: The force is strong in you, young Håkan-lover.