söndag 4 maj 2008

Alkohol och kvinnohål är de enda hål jag tål. Skål.

Jag tänkte gästblogga lite här. Och samtidigt göra reklam för min egen glittrande blogg. Den kan ni förlora er i här. Jag är i Umeå, jag. Det är som så underbart. Känner att jag kommer kunna ta till mig den här dialekten om jag bara umgås med tillräckligt mycket norrlandsfolk. Igår träffade jag Annas vänner, som jag hört så mycket om. Fina människor. Mina mungipor har träningsvärk idag. Vi gick till Dåliga Gatan och köpte tequila för 180 spänn sedan. Eller, jag är Annas pimp, så JAG köpte. Dansade, dansade, dansade. Åh gud vad jag gillar den här stan. Det har varit väldigt mycket kärlek i helgen. Jag har den finaste flickvän man kan få. Vet ni det? Nu åker den jäveln på praktik och isolerar sig. Inget internet. Ingen telefon. 250 mil bort från mig. Hatar henne.

Snart går mitt flyg. Enkel resa till tomma sängen. Returbiljett först i juli. Fan. Nu gör jag som Annika gjorde i texthäftet till säkert!-skivan. Tackar Umeå. För inspirationen, eller vad det nu står. Vi ses snart igen. Lev väl tills dess. Hej.

Inga kommentarer: