torsdag 5 juni 2008

Visst är fröken och skolan bra men sommarlov vill vi ha.

Sommarlov igen. Jag förstår det inte. Men lika glad är jag för det. Den här sommaren kommer bli något alldeles extra, jag känner det på mig. Troligtvis den bästa någonsin.
På söndag går bussen söderut, vilket kommer kännas väldigt ovant. Blandade känslor, av både saknad och längtan. Sist jag var hemma in the hood fick jag vinterkräksjukan och låg däckad i en vecka, hoppas på ett bättre resultat den här gången. Några veckors ledighet står för dörren, sedan rabattrensning och bonnbränna version "delux". Kan bli fina dagar. Resterande sommar vet jag redan kommer bli superb, min Lotta kommer ju hem. Festivaler, sol, hångel, vänner, alkohol. He' bli bra schiit. Som vi säger här i Norrland. Jag vet inte vad jag vill med det här inlägget. Kanske bara rensa huvudet från tankar, sådär 02:41 på natten. Eller så är jag bara full, vem vet.

Sommarlov vi väntat på, sommarlov vi snart ska få
Visst är fröken och skolan bra, , men sommarlov vill vi ha!

2 kommentarer:

Anonym sa...

ELLER så skrev du det för att du vill du bara tillfredställa mig!! Raaaahhhwwrrrrr

Anonym sa...

mitt sommarloooov, vad jätteskönt mitt sooommarlov ska bli!