onsdag 11 april 2007

Hey, big spender.

Jag är inte en sådan person som impulsköper kläder, nej, jag köper skivor istället. Hoppsan hejsan, där beställde jag visst 3 skivor och nejmen ojdå, där köpte jag 3 st till. Gah. Inte bra för en studentekonomi. Å andra sidan måste ju luckan i cd-hyllan fyllas.. Och Maia Hirasawas nya (signerad), Shout Out Louds nya (signerad), Sahara Hotnights nya (signerad), Arcade Fires nya (i deluxförpackning) och Magnetic Fields "69 Lovesongs" är ju faktiskt mycket viktigare än sådana triviala saker som mat, hyra, toalettpapper. Faktiskt.

4 kommentarer:

Anonym sa...

faktiskt. it's so nice to see that you've got your prioroties in order : ) (och jag är inte ironisk!!)

Anonym sa...

Haha.. Såklart, hyra och mat och annat oviktigt får ju faktiskt vänta ^__^

Anonym sa...

Det där känner jag igen alltför väl.

Anonym sa...

Jag känner igen mig, otroligt mycket! Att köpa skivor är alltid högsta prioritet, hur fattig man än är!