måndag 14 maj 2007

Punktform.

Har varit dåligt med "riktiga" uppdateringar på senaste tiden. Därför kommer här några punkter på sånt som är värt att punkta upp just nu:

- Helgen bjöd på tentafest. Igen. Lika trevligt som vanligt, kanske lite trevligare tom. Även om det kanske blev en lite för stor dos av SingStar och schlager den här gången.
- Jag hejade faktiskt på Serbien. Och det säger jag bara inte för att hon vann, jag hejade på henne från början. Sådetså. Fråga vem som helst som var på tentafesten, jag klargjorde mina åsikter kanske lite väl...ehrm, tydligt ibland.
- Idag hade vi dr.Hunk som lärare. Och alla klassens tjejer (inklusive mig själv)förvandlades till fnittrande fjortisar som skrattade överdrivet mycket åt allt dr.Hunk sa. Men det hade vi anledning till, han var ju trots allt så.förbannat.jävla.snygg.
- Om mindre än tre veckor flyttar jag. Känns fortfarande som att jag nyss flyttat hit.
- Logopederna kommer kicka medicinarspexets rumpa. Big time.
- Började på en ny kurs idag. Anatomi & fysiologi. Blir nog bra. (Iaf om vi får ha dr.Hunk fler gånger, höhö.)
- Säkert! är dagens skit så att säga.
- Jag har ett Pingu-sudde. Klå den du.

1 kommentar:

Anonym sa...

HOHO igår var en bra dag. Let's make today even better : )