torsdag 17 januari 2008

Anna hade en vän med en bil (och en vän med ett vårdat språk).

Vet ni vilket sorts år det är i år? Den bra sorten. Vet ni varför? Därför att det är ett Håkan-år. Ett år med skivsläpp, tv-framträdande, turneér och festivalspelningar. Det blir inte mycket bättre än så.

Med anledning av dagens nyhet om att Håkan är bokad till Way Out West i sommar skickade jag ett litet sms till min alltid lika sansade vän Anna:
- Antar att du redan vet det här men: HÅKAN SKA SPELA PÅ WOW!!!!
Svaret jag fick är ganska så...typiskt:
- VA?! HELVETES JÄVLA FITTA!!!!
(Och då menar hon det på ett bra sätt.)

Det där, mina damer och herrar, är vad jag kallar humor.




2 kommentarer:

Anonym sa...

Hahaha, men egentligen menar jag det på ett dåligt sätt för HUR FAN SKA JAG HA RÅD?!

Anonym sa...

Men gah, vilken bild! Man skulle kunna steka ett ägg på den där mannen. Het get.