söndag 27 januari 2008

Sådant som känns som en bra idé kl halv två på natten.

Onyktert blogginlägg, woho! Sitter och gungar sådär välbekant på stolen igen. Nyss, när jag tog av mig byxorna, tyckte jag att det var en bra idé att rulla av sängen, så det gjorde jag. När jag låg där på golvet började jag skratta och tänkte att det var en bra idé att kasta min armband över hela rummet och golvet, så det gjorde jag. Det tyckte jag var fasligt roligt. Formen på min lampa i taket var också extra festlig. Som en våg ser den ut, sådär Ikeaig ni vet. Så då gjorde jag vågen för mig själv där på golvet. När jag väl kommit upp på fötter igen gick jag på mattkanterna och kom fram till att ett fungerande balanssinne är för töntar. Fyllde just på min mobil, vet inte om det var ett smart drag. På två minuter har jag gjort av med 15 kr, och då har jag ändå gratis sms. Heh. Men så kan det gå när den man tycker om är i Luxemburg. Vilket jag iofs kommer vara om 17 dagar också. Längtan. Och hej och hå, vad det här inlägget är strukturerat och nyktert. Borde kanske ta mig en macka nu? Med spenat på, sådant säger min mor är nyttigt för mig, jag som är i "mensåldern och allt."

Men du, vet ni en sak? Jag är så fruktansvärt lycklig just nu och det känns så fruktansvärt fint att va' vid liv en dag till. Kärlek från mig till er.

4 kommentarer:

Anonym sa...

aaaaaaaaaaw :)
Jag tycker om dina onyktra blogginlägg ^_^ Speciellt när du berättar om dina grymt braiga idéer! Wounderbart!! Haha.. och din mamma är så gó :D K

Kraaaam på dä!! ^_^
ehm.. och förlåt för kommentaren på inlägget innan.. det var kaffet som talade x'D (A)

Anonym sa...

hahaha x'D
jag kom precis på att jag gillar att man får "Välja identitet" när man ska kommentera x'D

Rooooooligt!! haha x'D Vem ska jag ta den här gången? x'D haha.. WHOHO!

Anonym sa...

Men du, vet ni en sak? Om två veckor är du här med mig. Längtar som en brunstig älgko. ;D

Anonym sa...

Naw =) Jag är lycklig för dig!