söndag 25 mars 2007

Tidsfördriv.

Smeknamn: Bajs-Anna, Annoschka, Anna-Panna, lillskit.
Höger- eller vänsterhänt: Höger. ( Jag har ingen liten hjärnskada ;P)
Favoritgodis: Tuttifrutti-tablettaskar går alltid hem.
Är det nåt du absolut inte äter: Drickbar yoghurt ger mig kväljningar.
Musik just nu: Regina Spektor - Hotel Song
Vad sa du senast: "Svara då!!"
Sommarplaner: Festival!
Är du bra på matte: Mjo. Läste ju matte E en gång i tiden så.
Fisk eller badkruka: fisk.
Favoritfärg: Eh, typ ljusblå? Jag vet inte.
Saft eller alkohol: Saft blandat med alkohol = cider.
Hur många kuddar sover du med: Två platta saker.
Favoritväder: Upptinande vår är bäst just nu.
Vilket instrument är vackrast att lyssna på: sentimentalt piano eller gitarrplockande.
Morgon- eller nattmänniska: Både och. (Okul.)
Sparare eller slösare: Både och där med.
Vem är viktigast för dig: vad är det för en fråga?
Det bästa du vet: Flum med vänner, musik (lyssna, titta, spela själv)
Det värsta du vet: konflikthantering.
Bästa film: Amelie Från Montemarte.
Tror på liv på andra planeter: Det borde finnas så, ja.
Kommer ihåg din första kärlek: Hm.
Älskar du henne/honom fortfarande: Nej.
Har du några homosexuella vänner: Inte som jag vet om, nej.
Ser du på kärleken som ett misstag: Jag upprepar, vad är det för en fråga?
Framtidsdrömmar: Bli en kick ass-logoped. Eller nått sånt.
Teknisk eller oteknisk: Lagom teknisk.
Är du kittlig: Herregud ja.
Snarkar du: Ja. Härligt arv från min mor och far.
Stjärntecken: Lejon. Grrr.
Äckligaste insekten: små odödliga kusar som Rasmus brukar få på sig när han tagit en ekorre.
Största svaghet: enormt svårt för att ta beslut.
Det här är jag bra på: hålla saker för mig själv.
Det här är jag dålig på: att kommunicera och tala om för andra hur jag egentligen känner.
Lyckotal: 6.
Bästa bok: vet ej på rak arm.
Om du fick välja en superkraft, vad skulle du välja: göra så att alla behandlar varandra lite bättre. (Prettovarning, jag vet.)
Chips, morötter eller godis: Godis.
Sport, A-ekonomi eller barnprogram: Sporten, och barnprogrammen.
Har du nån flickvän/pojkvän: Nope.
Synliga ärr: Jag har en grop i mitt ben, räknas det?
Gungar du på stolen: Heh. Fråga min kära storebror.
Hur många kusiner har du: 6 st.
Skulle du någonsin få för dig att hoppa bungy-jump: Njae?
Vilken hand håller du gaffeln i: Höger.
Anser du att man får skylla sej själv om man slickar på en lyktstolpe mitt i vintern: Been there, done that.
Vilken läsk är godast: Troca fo' life.
Vad gör du helst?: Flummar. Festivalar.
Hur många syskon har du: Fyra äldre bröder.
Är du allergisk mot något: Icke.
Är du mörkrädd: Ibland.
Släpar du fötterna efter dig: Oh ja. Orka lyfta fötterna när man går.
Städar du ditt rum själv: Hm, jobbigt vore det annars med tanke på att jag bor själv.
Sjö eller hav: Sjö.
Saltar du på maten: Nej, känner aldrig när det behövs mer salt.
Favoritkaka: Mammas kola- och chokladkakor.
Andranamn: Eleonora.
Hur gammal är du: 19.
Favoritblomma: Förgärmigej för namnets skull.
Vilken färg har du på tandborsten: Snorgrön.
Favoritartist: Håkan kommer alltid ligga överst.
Favoritlåt just nu: Elizabeth Mitchell - Three Little Birds, bara för att den är såå gullig.
Vad gör du om du får hicka: Blir irriterad.
Hårfärg: Eh, tråkig?
Kaffe, te eller inget: Våga vägra kaffe.
Pysslar du med nån sport: att undvika att sporta, borde inte det vara en sport i sig själv?
Hatar du dig själv: Inte vad jag vet.

Inga kommentarer: