lördag 29 september 2007

Confessions of an anti-social mind.

Dags för en biktning.
Det här inlägget går ut till alla er vars bloggar, bilddagböcker, etc etc, jag läser dagligen. Ni vet inte alls vilka ni är, men om du känner att du kan ta till dig det här inlägget, så varsågod, be my guest.

För det första, jag kollar era bloggar/bdb löjligt ofta varje dag (för jag har inget liv). Utan era sidor vet jag inte riktigt vad jag skulle göra med all min tid. Kanske skulle jag använda den till något sunt och hälsosamt, typ motion, sociala relationer, studier, m.m. Men sådana saker är väl för töntar, är dom inte?
För det andra, jag lämnar (nästan) aldrig några kommentarer. Jag vet inte varför egentligen. Det är som att den lilla delen av min hjärna som sköter kommentarlämnarfunktionerna (nu låtsas vi alla tillsammans att det där är ett riktigt ord, ok?) är i en konstant trotsålder. "Nej! No! Nein! Vi tänker inte skicka några signaler om att Anna ska lämna en kommentar, so what om personen skrivit direkt till henne! Piss off, suck a duck!". Typ så. Ni ska alltså inte ta det personligt.
För det tredje, jag svarar (nästan) aldrig på kommentarer. Det beror dels på att jag inte vet vart jag ska svara, men mest på att jag är en lat jävel. Så det är inte er det är fel på, det är mig.

Och ja, nu vet ni det. Hoppas ni tycker om mig ändå.

4 kommentarer:

Anonym sa...

aaaaaiaaaaaaiiii will always love jooooooo ; P

Anonym sa...

You are forgiven. Fast nu måste du köpa fem lådor vin till mig som kompensation, okej? Bra.

Anonym sa...

Haha. Jag tycker om dig ändå. Har också grov ångest över vart jag ska svara på kommentarerna! Och latheten besitter jag också, så du är inte ensam i denna värld.

Anonym sa...

Haha min del av hjärnan som sköter "kommentarlämnarfunktionerna" har fått spel. Dom är överaktiva x''D Haha..

Meh, du är så söt så det är klart jag, och alla andra tycker om dig, massor!! <333 Jöh!! Fast jag blev lite småkär i annas kommentar på det här x'D Haha..

Du är så underbar!! :D